Който се страхува от мечки, го е шубе!!!


    

Тренирай с Руми Илиева - програма ЗИМА 2015 г.

Подфорум за поддържане на тялото чрез спорт

Re: Тренирай с Руми Илиева - програма ЗИМА 2015 г.

Мнениеот Kleo » Пон 16 Мар 2015, 14:19

Синът ми е на 13. Ах, колко го обичам! Децата са щастие и отговорност...
Живееща мечтите си. Центрирана в собственото си сърце. Блажена.
Изготвям хороскопи - за повече информация - на лични.
Kleo
Вятър в косите...
 
Мнения: 11287
Регистриран на: Пет 20 Авг 2010, 10:00
Местоположение: София

Тренировъчна програма на Руми Илиева - СЕДМИЦА 12

Мнениеот cchery » Вто 17 Мар 2015, 08:58

Изображение

"Когато видиш, че някой загърбва собствения си живот и този на децата, за да е сигурен, че ще оздравееш – това означава много. Тогава разбираш, че трябва да се бориш."

Стилиян Петров (капитан на НО по футбол на България)
Аватар
cchery
Завършена форумна мечка
 
Мнения: 7059
Регистриран на: Чет 19 Авг 2010, 11:12

Тренировъчна програма на Руми Илиева - СЕДМИЦА 12

Мнениеот cchery » Чет 19 Мар 2015, 08:35

Изображение

"Когато видиш, че някой загърбва собствения си живот и този на децата, за да е сигурен, че ще оздравееш – това означава много. Тогава разбираш, че трябва да се бориш."

Стилиян Петров (капитан на НО по футбол на България)
Аватар
cchery
Завършена форумна мечка
 
Мнения: 7059
Регистриран на: Чет 19 Авг 2010, 11:12

Тренировъчна програма на Руми Илиева - СЕДМИЦА 12

Мнениеот cchery » Пет 20 Мар 2015, 10:30

Ден 5

Ниво 2 и 3 – ниво 2 модифицират упражненията, които са трудни – Гмуркането в лесен вариант, клек със скок само клек. Бърпи лудостта, почиват с бягане на място или скачане на въже.





Изображение

"Когато видиш, че някой загърбва собствения си живот и този на децата, за да е сигурен, че ще оздравееш – това означава много. Тогава разбираш, че трябва да се бориш."

Стилиян Петров (капитан на НО по футбол на България)
Аватар
cchery
Завършена форумна мечка
 
Мнения: 7059
Регистриран на: Чет 19 Авг 2010, 11:12

Тренировъчна програма на Руми Илиева - СЕДМИЦА 13

Мнениеот cchery » Вто 24 Мар 2015, 09:31

Тренировъчна програма седмица 13-2015

Прекраснииии, фатална седмица 13 стигнахме :) И замириса на пролет :) Честита първа Пролет :) Нека ни е цветно, шарено, пъстро ииии дайте още синоними на букет от нюанси :) но да не са сиви ;)

Тази седмица малко повече работим за ръце. Според мен изолирани упражнения за ръце не трябва да се правят от нормални хора като нас, защото напомпваме ръцете и стават големи, а от друга страна не са функционални. Задна част на ръката тренираме с всички разновидности на лицевите опори, а предна част на ръката с всичкото гребане, което правим. Т.е. постоянно тренираме ръце, но не е с изолирани упражнения.

Тази седмица има малко изолирани упражнения за цвят, защото нали е пъстрата седмица :D

В кои случаи е подходящо редовно изпълнение на изолирани упражнения за ръце:

1. Ако искаш по-големи мишници (това е ръката от рамото до лакътя).

Ако искаш видима промяна, комбинирай тренировките с точния вид и количества храна за теб. Виж какво са постигнали други читатели на сайта с домашни тренировки и точната храна.


Ден 1

Ниво 3списък с упражнения.

Ниво 2списък с упражнения.
Изображение

"Когато видиш, че някой загърбва собствения си живот и този на децата, за да е сигурен, че ще оздравееш – това означава много. Тогава разбираш, че трябва да се бориш."

Стилиян Петров (капитан на НО по футбол на България)
Аватар
cchery
Завършена форумна мечка
 
Мнения: 7059
Регистриран на: Чет 19 Авг 2010, 11:12

Тренировъчна програма на Руми Илиева - СЕДМИЦА 13

Мнениеот cchery » Вто 24 Мар 2015, 09:32

Ден 2 - кардио

Ниво 3списък с упражнения.

Ниво 2списък с упражнения.
Изображение

"Когато видиш, че някой загърбва собствения си живот и този на децата, за да е сигурен, че ще оздравееш – това означава много. Тогава разбираш, че трябва да се бориш."

Стилиян Петров (капитан на НО по футбол на България)
Аватар
cchery
Завършена форумна мечка
 
Мнения: 7059
Регистриран на: Чет 19 Авг 2010, 11:12

Тренировъчна програма на Руми Илиева - СЕДМИЦА 13

Мнениеот cchery » Сря 25 Мар 2015, 14:48

Ден 3 - корем и ръце за цвят

Ниво 3списък с упражнения.

Ниво 2списък с упражнения.
Изображение

"Когато видиш, че някой загърбва собствения си живот и този на децата, за да е сигурен, че ще оздравееш – това означава много. Тогава разбираш, че трябва да се бориш."

Стилиян Петров (капитан на НО по футбол на България)
Аватар
cchery
Завършена форумна мечка
 
Мнения: 7059
Регистриран на: Чет 19 Авг 2010, 11:12

Тренировъчна програма на Руми Илиева - СЕДМИЦА 13

Мнениеот cchery » Чет 26 Мар 2015, 09:42

Ден 4 - вътрешна част на бедрата

Ниво 3списък с упражнения.

Ниво 2списък с упражнения.
Изображение

"Когато видиш, че някой загърбва собствения си живот и този на децата, за да е сигурен, че ще оздравееш – това означава много. Тогава разбираш, че трябва да се бориш."

Стилиян Петров (капитан на НО по футбол на България)
Аватар
cchery
Завършена форумна мечка
 
Мнения: 7059
Регистриран на: Чет 19 Авг 2010, 11:12

Тренировъчна програма на Руми Илиева - СЕДМИЦА 13

Мнениеот cchery » Пет 27 Мар 2015, 16:20

Ден 5 - външна част на бедрата (бричове)

Ниво 3списък с упражнения.

Ниво 2списък с упражнения.
Изображение

"Когато видиш, че някой загърбва собствения си живот и този на децата, за да е сигурен, че ще оздравееш – това означава много. Тогава разбираш, че трябва да се бориш."

Стилиян Петров (капитан на НО по футбол на България)
Аватар
cchery
Завършена форумна мечка
 
Мнения: 7059
Регистриран на: Чет 19 Авг 2010, 11:12

Тренировъчна програма на Руми Илиева - СЕДМИЦА 14

Мнениеот cchery » Пон 30 Мар 2015, 07:21

Тренировъчна програма седмица 14-2015

Прекрасни, как се справяте с мрачното време? Не познавам човек, на който да му действа добре :( Много се влияя от слънцето и имам нужда да е слънчево! Да си помрънкам пак за лято :)

Тази седмица е с особено внимание към корем и дупе, без да пропускаме всичко останало. Продължава да ме тормози кардиото, голям зор виждам с него. Вие как сте, кое ви е трудно сега? Аз съм на периоди, сега „мразя“ кардио :)

За новите читатели: ако до сега не си тренирала, започни с 6 седмичната програма за начинаещи. След това продължи с ниво 2 от 90 дни, след него ниво 3 от 90 дни или от седмичните програми, които публикувам. Тук са всички тренировъчни програми.

Ако искаш да гориш мазнини или да се стегнеш, трябва да ядеш точното количество храна за теб. Ако изпитваш трудност какво и колко да ядеш, пиши на Руми. Виж какво постигнаха други читатели с хранителен режим и домашни тренировки. Всичко можеш да ядеш, но не по много!

Тренировките имат вече номерация каквато е в тетрадката ми :) Най-горе в прозореца на видеото е заглавието на тренировката, а преди него стои номер RU67, например, това означава тренировка 67. Номер 1 е първата от 90 дневната програма. 99.9% са снимани за две нива, така че за 6 месеца снимах 130 тренировки, ха да са ни честити!



Ден 1 – кардио и сила



Ниво 3 – списък с упражненията.

Ниво 2 – списък с упражненията.
Изображение

"Когато видиш, че някой загърбва собствения си живот и този на децата, за да е сигурен, че ще оздравееш – това означава много. Тогава разбираш, че трябва да се бориш."

Стилиян Петров (капитан на НО по футбол на България)
Аватар
cchery
Завършена форумна мечка
 
Мнения: 7059
Регистриран на: Чет 19 Авг 2010, 11:12

Предишна

Назад към СПОРТЪТ - НАЧИН НА ЖИВОТ и ЗДРАВЕ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта