Re: В помощ на кандидат-гимназистите
Публикувано на: 26 Авг 2017, 15:06
Който се страхува от мечки, го е шубе!!!
https://forum.metsababa.net/
При Коко и Бела минаха. Те и двамата изпуснаха да направят поне по два теста заедно с класовете си, заради екскурзията до Чехия около 22-и септември. И поради тази причина Коко има 2 на входното по химия, защото...... не е разбрал кога е втората дата за теста, и не го е правил, а госпожата се е ядосала, и му е писала директно двойка . А на Бела ѝ остава да направи ВН по математика. Иначе, на тези НВ, които са минали и двамата са със среден успех 5,50, което е добре.Kleo написа:Е, как е? Минаха ли ви входните нива?
Това е моята драма с английския, който Яна учи в училище и за съжаление на курсовете в Британика. Думите не се учат да се пишат, също така не се учат да се превеждат на български. Учат се какво означават чрез обяснение на английски. Т.е. по съвсем различен начин от начина, по който аз съм учила. и понеже аз съм научила английския доста добре, си мисля, че моят начин е единственият правилен :lol: . Цялата минала година досаждах в Британика, откъдето така и не успяха да ми обяснят каква е тази нова методА! Накрая питах една друга учителка и тя ми каза, че това е съвременното течение в изучаването на езици - децата се учат да мислят на езика, а не да мислят на български и после да превеждат на английски (както понякога се улавям, че правя аз). Все още имам големи резерви към този метод, но е факт, че много деца разбират и говорят с лекота. Не мога да преценя за писането, предполагам, че и там му намират колая.Kleo написа: Поставих въпроса на родителската среща. Учили по нов тип програма, не било нужно да пишат толкова много. Еми като самите учители го карат ларж понякога и не държат например на попълнени учебни тетрадки и други неща, ние ли да държим на тези неща?!
Колкото до родителите - честно казано, и аз съм изумена от поведението и държането на някои от тях по време на родителските срещиdexter написа: ... това е съвременното течение в изучаването на езици - децата се учат да мислят на езика, а не да мислят на български и после да превеждат на английски ... е факт, че много деца разбират и говорят с лекота. Не мога да преценя за писането, предполагам, че и там му намират колая ...
Аз също имам проблеми точно с това, което съм удебелила от поста ти, Декс! От друга страна, в момента никой (освен само на частни уроци) не преподава език по старата метода, по която и аз съм учила. Лоша или добра, и тази дава резултати. Дори удивително за мен, дава добри резултати. Но само, ако е спазено (извечното) условие - в процеса на учене да участват двама: учителя и УЧЕНИКА..... Иначе, ако ще да се измисли мега-хипер-ултра яка система, знания с фуния в тиква не се наливат....dexter написа:Това е моята драма с английския, който Яна учи в училище и за съжаление на курсовете в Британика. Думите не се учат да се пишат, също така не се учат да се превеждат на български. Учат се какво означават чрез обяснение на английски. Т.е. по съвсем различен начин от начина, по който аз съм учила. и понеже аз съм научила английския доста добре, си мисля, че моят начин е единственият правилен :lol: ..Kleo написа: Поставих въпроса на родителската среща. Учили по нов тип програма, не било нужно да пишат толкова много. Еми като самите учители го карат ларж понякога и не държат например на попълнени учебни тетрадки и други неща, ние ли да държим на тези неща?!
Деска, аз държа на тези неща, но........ не издържам вече.... Това е истината. Да, това не е наша работа!!!Kleo написа: Еми като самите учители го карат ларж понякога и не държат например на попълнени учебни тетрадки и други неща, ние ли да държим на тези неща?!